شنیده هایی بسیار مهم از این 33 سهم
بهترین ها
بهترین های بورس ، اخبار و کسب درامد


فارس: گویا هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس و شرکت ایتالیایی  «تکنی مونت» که در زمینه مهندسی، طراحی و ساخت پالایشگاه و پتروشیمی فعالیت دارد، یادداشت تفاهم‌نامه‌ای به ارزش یک میلیارد یورو امضا کردند.

کفرا: خبرها حاکی از آن است که این شرکت در نظر دارد پس از اخذ مجوزهای لازم از سازمان بورس نسبت به افزایش سرمایه ۲۱۹درصدی از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها اقدام کند. بر این اساس سرمایه اسمی از ۱۳۶ میلیارد ریال به ۴۳۴/۸ میلیارد ریال خواهد رسید.

وبملت: گویا بانک ملت افزایش سرمایه ۱۰۰۰ میلیارد تومانی را به تصویب هیأت‌مدیره رسانده و تأییدیه حسابرس را نیز اخذ کرده است. همچنین این درخواست افزایش سرمایه به منظور دریافت مجوز بانک مرکزی ارسال شده و از محل اندوخته اجرایی خواهد شد.

پالایشگاه لاوان : شاوان برای طرحهای توسعه خود در حال بررسیهای لازم میباشد گویا این شرکت توانسته پالایشگاه بنزین سازی را در کنار سایت فعلی به مرحله اجرا در آورد.

فاذر: خبرها از آذراب حکایت از تعدیل مثبت سنگین سود برای سال مالی 95 و رساندن سود به 50 تومان دارد.

فاراک: خبرها از فاراک حکایت از آن دارد که عایدات درآمدی از برنده شدن در آخرین مناقصه شرکت به مبلغ 56 ملیون یوروبه دلیل زمان اقدام جهت انعقاد در سال مالی 96 لحاظ خواهد شد و از این محل برای سال 95 شناسایی سود زیادی نخواهد داشت.

حفاری: در حالی نماد سود سال مالی 94 خود را از 443 ریال به 359 ریال کاهش داده است که بر اساس بررسی های صورت گرفته توسط کارشناسان این سود به دلیل کاهش سودهای غیرعملیاتی شرکت بوده که به سال مالی 95 انتقال یافته است و این تعدیل منفی چندان جای نگرانی ندارد.

وسپه: خبرها از وسپه حکایت از تقسیم سود بیش از 80% و حتی 40 تومانی در مجمع دارد که میتواند سهم را تا مجمع 8 اسفند مورد توجه قرار دهد.

وبانک: خبرها از بازار سیمان حکایت از صادرات احتمالی سیمان و کلینر به بنگلادش دارد که با توجه به پورتفوی غنی وبانک از این دست از نمادها میتواند در صورت قطعیت بر روی این نماد تاثیر مثبتی بگذارد و سود سال آینده شرکت را افزایش دهد.

لازما: خبرها از نماد حکایت از آن دارد که با توجه به ارایه صورتهای مالی شرکت شرایط برای افزایش سرمایه نماد فراهم شده است و افزایش سرمایه با جدیت بیشتری پیش میرود.

کاذر: خبرها از کاذر حکایت از آن دارد که نماد در حال رایزنی برای فروش یکی از معادن خود میباشد که هنوز قطعیت نیافته است.

دکوثر: زمزمه‌هایی مبنی بر تعدیل مثبت سنگین این نماد به دلیل فروش زیرمجموعه فردوس به گوش می‌رسد.

فپنتا: شنیده‌ها حکایت از این دارد که این شرکت قصد گرفتن غرامت از بنز را دارد.

خوساز: شنیده شده که این شرکت قصد دارد شش دانگ دو قطعه زمین به مساحت 14500 متر مربع و 19245 متر مربع را از طریق مزایده به فروش برساند.

غپاک: شنیده‌ها از غپاک حکایت از این دارد که این شرکت با بزرگ‌ترین شرکت لبنیاتی جهان قرارداد بسته است.

کنور: خبرها حکایت از تصویب افزایش سرمایه 44درصدی این نماد از محل مطالبات و آورده نقدی دارد.

سکرما: زمزمه‌هایی مبنی بر تعدیل منفی در این نماد به گوش می‌رسد.

شبندر: شنیده شده شبندر برای هر سهم ۹۰ تومان زیان اعلام خواهد کرد.

شیران: شنیده‌ها حاکى از فروش بلوک این شرکت توسط بانک صنعت و معدن است.

وسینا: خبرها از عرضه بلوک ١٠ درصدى این بانک توسط بنیاد مستضعفان حکایت دارد.

مداران: شنیده‌ها حاکى از خرید بلوکى دیگر توسط بانک رفاه است.

شکربن: شنیده‌ها حاکى از افزایش سرمایه ۴٠٠ درصدى در این نماد است.

وپاسار  : شنیده شده بانک پاسارگاد قصد ایجاد شعبه در کشور های ایتالیا و فرانسه را دارد.

بکام  : افزایش فروش خارجی شرکت با توجه به بهبود نسبی وضعیت در سوریه و همچنین افزایش واردات مواد اولیه مورد نیاز از ژاپن با توجه به از بین رفتن موانع صادراتی از شینده های مرتبط با این شرکت می باشد.

کچاد  : در نماد کچاد شنیده ها از سرمایه گذاری این شرکت در قزاقستان به منظور تولید سنگ آهن حکایت دارد .

شاراک:بیمه ایران درحال جمع آوریست(خریدامروزدوشنبه دومیلیون سهم) سودانباشته۱۰۵%دارائیهایه آنست واحتمال افزایش سرمایه ازمحل سود انباشته بسیارزیاداست.

خمهر: خبرها از واگذارى بلوک خمهر، خمحرکه به شرکت‌هاى خارجى حکایت دارد.

هرمز : هم آخرین خبرها حکایت از این دارد که فولاد مبارکه قصد فروش بلوک این سهم را به یک شرکت انگلیسی دارد. حال بایستی منتظر ماند و دید که آیا این معامله انجام خواهد شد یا خیر و سهامدار عمده چه قیمتی را برای عرضه بلوکی آن در نظر گرفته است.

 

سمگا  : هتل‌ها، مراکز اقامتی و آژانس‌های ورود توریست ۱۰۰ درصد معاف از مالیات

بترانس : بترانس بر اساس شنیده ها پیش بینی سود ۹۵ را با تعدیل بالا اعلام میکند

ولساپا : شنیده شده ولساپا برای بودجه ۱۳۹۵ سود ۶۳۵ ریالی اعلام خواهد کرد

ولساپا : شنیده شده شرکت در بودجه سال ٩٥ خود ١٢٥٠٠٠ لیزینگ را دیده است .

رکیش : برخی از شنیده ها حاکی از برنده شدن شرکت کارت اعتباری کیش در مناقصه ۵۰ هزار دستگاه کارت خوان بانک سپه است که در صورتیکه این گمانه زنی ها صحت داشته باشد، با توجه به پتانسیل های موجود در “رکیش” می بایست منتظر روند رو به رشد سودآوری آن باشیم. گرچه بایستی منتظر اعلام خبر رسمی آن توسط خود شرکت و اظهار نظر پیرامون میزان اثر گذاری این مناقصه بر سودآوری “رکیش” باشیم

وبیمه : شایعه فروش قطعی پروژه گلستان تایید نشد. شرایط رکود مسکن اجازه قطعی شدن مذاکرات را نمی دهد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


درباره وبلاگ
این سایت هیچ مسئولیتی در خصوص صحت و درستی اخبار و یا ذکر و عدم ذکر منابع ارسال خبر را بر عهده نمی گیرد. موضوعات مطروحه در این سایت فقط دیدگاه نویسندگان و بازدید کنندگان آن است و به هیچ وجه به منزله ارائه مشاوره جهت سرمایه گذاری تلقی نخواهد شد و بازدید کنندگان مسئولیت خرید و فروش های خود را به عهده خواهند گرفت. بدیهی است این سایت هیچ مسئولیتی در قبال سود و یا زیان بازدید کنندگان را نیز بر عهده نخواهد گرفت. این سایت با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است
نويسندگان
پيوندها
ساعت دیواری با گارانتی" class=text5> ساعت دیواری با گارانتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کسب درامد مطمئن از اینترنت و آدرس behtarinhay.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.